Dus we testen

Tobias de Koning

Te vaak willen mensen het woord "wetenschappelijk" gebruiken als een dekenlabel om producten te beschrijven. We noemen dit de wetenschappelijke mythe - het idee dat alles moet een label dat zegt wetenschappelijke en dat je altijd vertrouwen dat wat je koopt is hetzelfde als wat je zou krijgen van een gerespecteerd laboratorium in de VS of het Verenigd Koninkrijk. Helaas is dit geloof verkeerd en we zijn hier om dat te veranderen. We willen van de wetenschappelijke mythe af omdat de wetenschap zich heeft bewezen een verspilling van tijd te zijn. In feite kan wetenschap gevaarlijk en schadelijk zijn voor onze gezondheid. We zijn hier om je te vertellen waarom. We willen er alles aan doen om u te helpen de wetenschap achter het onderzoek dat we uitvoeren te begrijpen in de producten die we beoordelen. We willen u ook de informatie geven die u gebruiken om weloverwogen beslissingen te nemen.

We kijken ook naar de wetenschap en gebruiken het om het best mogelijke product te creëren. Kortom, deze blog is ontworpen om de raclette gemeenschap te helpen. Je moet in staat zijn om onze blog te vinden door te klikken op de afbeelding hieronder. We raden u aan om onze blog te volgen, zodat u meer te weten komen over de producten waarover we schrijven.

Zoals de naam al doet vermoeden, de raclette is een Nederlandse pasty, en het werd opgericht in 1787 in Nederland. Omdat het een Nederlands gerecht is, is het ook een Nederlandse delicatesse. De raclette is gemaakt met eieren, vlees en groenten. Er zijn veel verschillende versies van de raclette, en er is geen standaard recept. Het recept voor de raclette kan van land tot land verschillen.

We gebruiken nog steeds dezelfde methoden en procedures die in het verleden hebben gewerkt. Dit betekent dat we altijd open staan voor nieuwe input. In onze eerste drie maanden van het bestaan hadden we zes nieuwe reviewers en vijf nieuwe artikelen. Nu zijn we tot drie, met nog vier te komen. Als we de eerste drie kunnen halen, hebben we ons financieringsdoel van 20.000 euro bereikt. Dat betekent dus dat we 25.000 euro moeten halen om door te gaan. Dat is ons doel omdat we veel ideeën en een groot project hebben dat we samen willen bouwen.

De eerste stap in ons fondsenwervingsproces is om het woord over onze site te krijgen. We zijn nog steeds bezig met de lay-out van onze blog, die moet een work in progress. We hebben al meerdere mensen betrokken bij het ontwerpproces, en we proberen veel feedback te krijgen.